THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Search apa2 suka oke !

Monday 16 May 2011

KU GEMBIRA DISAMPINGNYA~~

gembira disamping family kawan2 & sidia

bersyukur pada ALLAH atas nikmat kurnianya kita semua telah dilengkapkan dgn keluarga yg besar, kawan2 yg ceria & selalu bersama dlm susa & senang especially kwn2 sya di Kolej Islam Johor. selain itu dgn izin ALLAH sye telah berkawan dgn sidia yg selalu memberi tunjuk ajar & sokongan moral fizikal mental stelah hatiku dilukai oleh insan bernama lelaki suci. ALHAMDULILLAH juga tidak terhingga kerana jodoh & hubungan disatukan semula bersama kakak yg tersayang yg selama ini hilang dr pndngn mata kasar ku. kini kami bahagia even tade hubungan darah yg kuat.

dengan izin ALLAH semua akan menjadi satu & membahagiakan kita.

oleh itu sentiasa mengingati ALLAH dikala senang & susah agar setiap impian harapan dan doa kita deberkati & diredhai ALLAH. utk diri saya juga, semoga diri terhindar dr segala larangan ALLAh, semoga dapat dijauhi. 

kita manusia biasa yg tidak lari dr melakukan kesalahan besar & kecil. dosa yg lampau harus dijadikan teladan & bersedia utk bermuhasabah agar sentiasa beringat akan azab neraka jahanam. 

yg JAHAT ta sentiasa JAHAT & bukan dijamin ke NERAKA , manakala yg BAIK ta sentiasa BAIK & bukan dijamin SYURGA. segala amalan dunia ditimbang tanpa berat sebelah. maka ta salah jika kita besederhana dlm melakukan amal & ingatlah. amalan yg menunjuk2 tidak digalakkan. INSAFLAH DUHAI HATI....

0 comments: